Compliment of klacht
Graag horen we uw suggesties om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt uw tips en ideeën bij ons kwijt via de balie-assistent op de Huisartsen Spoedpost of via het online complimenten en klachtenformulier.
Compliment?
Bent u tevreden over onze dienstverlening, dan vinden wij dat prettig om te horen. Uw positieve ervaring of compliment kunt hieronder online doorgeven.
Niet tevreden?
Op de Huisartsen Spoedpost doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Laat in zo’n geval van u horen.
Op de pagina ‘Klachtenprocedure‘ vindt u meer informatie over hoe wij uw klacht vervolgens zullen afhandelen.
Wanneer u niet tevreden bent over uw contact met de Huisartsen Spoedpost dan kunt u dit het beste meteen bespreken met een van onze medewerkers op de Huisartsen Spoedpost. Wij staan hier altijd open voor.
Komt u er met de (betrokken) medewerker niet uit, of komt het gevoel van onvrede pas op een later moment bij u naar boven, dan kunt u een klacht indienen bij de Huisartsen Spoedpost.
Dit kunt u doen door hier het online invullen van het klachtenformulier. Mocht u niet in staat zijn het formulier online in te vullen, dan kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 035 – 203 1668, om uw klacht door te geven.